fredag den 30. oktober 2015

MINE OKTOBER FAVORITTER

FAVORTITMALLE.jpg
Det er blevet sidste dag i måneden, og i den forbindelse synes jeg det kunne være sjovt, at dele med jer, hvad jeg har haft af skønheds favoritter i denne måned. Såfremt det er populært, vil jeg fremover den sidste dag i måneden komme med et indlæg omkring mine favoritter, og hvad jeg synes om dem. Mine favoritter i oktober er følgende:

1. MAC Face and Body foundation Denne foundation har jeg haft af flere omgange, og den vinder gang på gang mit hjerte. Vil sågar vove at påstå at den er min hellige gral, når det kommer til foundations. Den giver simpelthen den lækreste, mest sunde glød og så holder den dejligt længe på min hud. Derudover føles den let på huden, og fugter i løbet af dagen. I like!

2. Real Technique Sculpting Brush

Denne pensel opdagede jeg for en uges tid siden, som værende ganske brugbar, da den kan bruges i forskellige sammenhænge. Ikke nok med, at den er fantastisk til det, den er skabt for; kontur, så er den mindst ligeså fantastisk til foundation! Jeg bruger den gerne både til foundation, men særligt også creme kontur/bronzer, klarer den super fint.


3. Replica “Beach Walk” parfume

Da jeg arbejdede i parfumeafdelingen i Magasin opdagede jeg denne parfume. Normalt sværger jeg til The Body Shop Vanilla Body Mist, men denne vandt mit hjerte med den søde og lette duft, der uden tøven drømmer mig væk til sol, strand og glade dage, sammen med min dejlige familie.
4. DipBrow Pomade i farven Blonde fra Anastasia

Dette super hypede produkt købte jeg med hjem fra min ferie i LA i sommers, og lige fra start var jeg hooked. Farven er super fin, og passer til mine bryn, og derudover så er det et produkt, der er overraskende nemt at arbejde med, og som det helt store plus, så vil jeg vove at påstå at produktet er noget nær vandfast; den forsvinder i hvert fald ikke på mig.

5. Mary-Lou Manizer fra The Balm

Nok den mest fantastiske highlighter, jeg længe har prøvet. Den er shiny, men uden for meget glimmer, og så giver den den lækreste, naturlige glød, jeg nogensinde har prøvet! Der er ikke andet at sige end prøv den, og jeg er sikker på, at I vil elske den mindst ligeså meget som jeg!


6. Hoola Bronzer fra Benefit

En gammel favorit, som jeg netop har fundet frem igen. Går du efter en bronzer med masser af glimmer i, så er dette ikke den rette bronzer. Men går du derimod efter en bronzer, der fint giver lidt farve til ansigtet uden at være for voldsom, så har du fundet vinderen!


7. MAC Cosmetics 168 pensel 
En favorit, der nok aldrig forsvinder. Jeg bruger den til bronzer, kontur, blush, highlighter; ALT, hvad jeg kan komme til! Den påfører alt smukt, og med dens bløde hår, er den fantastisk at arbejde med.

8. Blush i farven “Mocha” fra MAC Cosmetics

Også en gammel favorit, jeg endnu engang har fundet frem. Farven er en lækker, støvet rosa, som jeg synes gør sig ganske fint til de kolde måneder. Den giver et fint skær, der svagt giver et rødmende udseende. Påfør den med din MAC 168 pensel, og så er du good to go!

9. Lock-it concealer fra Kat von D

Denne concealer blev også købt med hjem fra LA, og har været en fast bestanddel i min morgen rutine lige siden. Den dækker til perfektion, er let i konsistensen og giver et dejligt, naturligt udtryk. Concealeren kommer til Danmark til februar, sammen med resten af Kat von D’s kollektion, hvilket bliver helt fantastisk!


10. Vitamin C healthy Glow Boosting Moisturiser fra The Body Shop

En super fin creme til dem, der ligesom jeg, ønsker øget glød til ansigtet. Min hud er dog så tør, at jeg må gå over med en anden ansigtscreme, da den ikke fugter helt igennem. Dog kan jeg se store fremskridt efter brug af denne, og derfor er jeg fan!


11. Glow Tonic fra Pixi
Min nye, yndlings tonic, som jeg omtalte i mit glødende look her. Den eksfolierer blidt huden samt giver glød, og efter brug af den i et stykke tid, kan jeg i den grad se resultater! Jeg bruger den efter jeg har vasket mit ansigt, og der gør den sig ganske fint.


Har I nogle favoritter denne måned?

//Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her ...