mandag den 2. november 2015

7 TING VI KØBENHAVNERE HADER

Jeg fik en idé til et lidt sjovt blogpost, eftersom det gik op for mig, hvad jeg hader (og også elsker, I guess) ved at bo i København, og menneskerne der bor her. Inspirationen kom i dén grad, da jeg læste bloggen When you live in Denmark. Det skal selvfølgelig tages med et gran salt, da det er et ret karikeret negativt billede af København og dets beboere:


  1. Folk, der ikke rækker armen ud eller op når de skal dreje eller stoppe på cykel.
  2. Folk, der går for langsomt på fortovet. Værre endnu er folk, der går for langsomt på Strøget. Jeg vil forbi!
  3. Folk, der går to-og-to på fortovet så man ikke kan overhale. Argh!
  4. Buschauffører. De er sure, og de kører ad helvedes til.
  5. Underskud af p-pladser i brokvartererne (læs: Østerbro, Nørrebro, Vesterbro)
  6. Når du og en gruppe venner kommer gående mod nogen, der ikke flytter sig for jer, så I er nødt til at bryde gruppen op i to. Hallo?!
  7. Folk, der ikke fjerner hundelorten efter deres hund på gaden.


Har I noget at tilføje til listen?

//Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her ...