søndag den 18. oktober 2015

ZØNDAGS ZEN MODE


Søndag chiller vi! Der er endda et like på Facebook under det navn. Og hvor er det dog bare rigtigt.
Personligt bruger jeg indtil videre min søndag på at ligge i min seng, drikke te, finde møbler til når jeg flytter hjemmefra i starten af det nye år, får kigget lidt på kommende indlæg til bloggen her, og lytte til det bedste søndags musik i verden.
Igennem gymnasietiden samlede jeg en spilleliste på Spotify med min Zen Mode-ynglingsmusik. Den er spækket med alt fra nussende Norah Jones, til chillern Chris Brown, afslappende Amy Winehouse, luksus Louis Armstrong, dyb Drake og behagelig Bon Iver.
I mine øjne(ører) et perfekt match når man laver lektier, skal koncentrere sig, lade tankerne flyve eller ligger som i dag, på en skøn søndag og chiller i sin seng, eller sofa eller et andet blødt og behageligt møbel. Jeg er jo så heldig ikke at gå i skole mere, og derfor heller ingen lektier har, og bruger derfor spillelisten som supplement til min behagelige indretningsstund i min seng, men listen kan altså i lige så høj grad sættes på mens denne uges engelsk aflevering kommer i hus.
Måske kan lyden af alle de disse skønne kunstnere tilføre en vis inspiration til din opgave - inspiration der får den op på 12-tals niveau?  Vi kan da håbe... Spillelisten er hvert fald linket herunder, så tag et lyt!



Og glæd jer til imorgen hvor der kommer et nyt indlæg fra Amalie <3


God søndag til jer alle! 
//Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her ...