onsdag den 25. november 2015

MINE 5 BEDSTE PRODUKTER MOD ACNE



Det er efterhånden blevet rigtig vintervejr, og for mange betyder dette også flere urenheder i takt med at årstiden skifter. Derfor tænkte jeg at jeg ville dele mine fem bedste produkter mod acne med jer, for lige gyldig hvad får vi alle de små sataner i ny og næ, og derfor er det altid rart at have de bedste produkter ved hånden, så de forsvinder hurtigere end hurtigt. Ovenstående er mine fem trofaste produkter, så derfor skal I også have tippet!

Dette produkt er for alt i verden det, der altid virker, og altid har virket for mig. Lad dig ikke afskrække af prisen, for produktet holder i utrolig lang tid, og du vil takke din pengepung efterfølgende. Vidunderet i krukken er opbygget af mineraler, der mildt over natten fjerner urenheder, porer og forbedrer hudens udseende, så man vågner op med en hud, der ser mere glødende og sund ud. Win! 
Påfør med penslen om aftenen i et tyndt lag over et nyvasket ansigt og se magien dagen efter. Den fås i flere farver, så spørg efter den rette til dig, i din nærmeste Sephora eller Magasin. Min er i farven light. 

Denne toner ved jeg, at Caroline sværger til, og jeg må da indrømme, at de gange jeg har brugt den, så har den gjort underværker. Toneren er en del af den berømte tre-trins-serie fra Clinique, hvilket klart er et kig værd, hvis du er på udkig efter en produkt-rutine der virker, med produkter der spiller godt sammen. Den gør et fantastisk arbejde i at rense i dybden, og blidt eksfoliere huden. Påfør den efter et nyrenset ansigt, for at få de sidste overskydende bakterier med. Fin toneren og resten af serien i din nærmeste Matas, Magasin, Sephora... (listen over Clinique-butikker i Danmark er lang :D)

Denne lille olie gør sig fantastisk som spot-treatment, hvor der lige er nogle små sataner. Indholdet af tea tree olien udtørrer bumsen, så den hurtigt forsvinder, og derudover så har olien antibakterielle egenskaber, hvilket gør den ideel til uren hud. Påfør på et rent ansigt, men koncentrer olien på de aktuelle urenheder og ikke på huden omkring. Køb den i din nærmeste The Body Shop.

Denne lille creme har et team af bumse-krigere bag sig, der arbejder sammen for synligt at fjerne urenheder. Bumse-krigerne er nærmere betegnet alle de ingredienser, man ved virker bedst mod urenheder. Blandt andet er den hurtigt gennemtrængende til urenheden, og så eksfolierer den let huden, så de døde hudceller, der kan føre til flere bumser, forsvinder. Påfør på rent ansigt, som del i din ansigtscreme rutine. Jeg kan bedst lide at påføre den efter min fugtighedscreme både morgen og aften, så den kommer på som det sidste. La Roche-Posay fås på Apoteket.
Fantastisk gel-vask som jeg ofte bruger om aftenen til at fjerne min makeup med, men også om morgenen for at rense ansigtet inden jeg påfører min makeup. Den har en dejlig duft, og bekæmper hurtigt bumser. Brug den dagligt, som navnet også antyder, eller når det passer dig. Klart et kig værd, hvis du kigger efter en vask der er hurtig og nem at bruge, og som fjerne bumser hurtigt. Fås i Matas.


Har du noget at tilføje til listen? 
//Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her ...