mandag den 16. november 2015

LOOK: SMOKEY EYELINER



Det er blevet mandag endnu en gang, og jeg tænkte det var tid til endnu et look. Denne gang ville jeg vise jer et af mine favorit looks; smokey eyeliner. Det tager ingen tid at lave, og så ligner det en drøm. De ting du skal bruge er i virkeligheden din yndlings bronzer og din yndlings sorte eyeliner eller øjenskygge. Lad os komme igang!

1. Læg din base, øjenbryn og alt det du behøver. Kom derefter en primer på dine øjenlåg og sæt denne på plads med en hudfarvet øjenskygge - eller en pudder. Jeg har som altid brugt min Urban Decay Primer Potion.
2. Læg et stykke tape under øjnene og op til øjenbrynet. Sørg for, det er så tæt på vippekanten som muligt, og du dermed kan ane at din streg vil kunne ligge pænt.
3. Brug derefter din bronzer på en øjenskygge pensel og blend langs den øverste vippekant, langs tapen og op i globelinjen. Jeg brugte her min Hoola Bronzer fra Benefit (Sephora).
4. Grib nu fat i din eyeliner eller sorte øjenskygge på en pensel og tegn langs vippekanten og tapekanten, så langt ud du vil have din liner. Jeg brugte her Carbon øjenskygge fra MAC.
5. Blend med din finger eller en anden ren pensel. Fortsæt med disse steps indtil du har opnået det ønskede resultat. Et voilá!

Hvad synes du om looket?
//Amalie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her ...